>

lelaki perasan handsome lebih ramai dari lelaki betul-betul handsome

ini adalah antara dalam kepala otak lelaki yang bajet handsome

 Muka aku ni dah macam mamat korea dah. Kasi pacak sikit, aku kan handsome pacak-pacak ni.
  Hurm...ani, rani, siapa lagi ea nak jadi sparepart aku ni
 Mana main awek buruk...talk to the hand laa

 Minah tu usha aku..Boleh blahlaa...
  Orang macam aku mana layan bundle
  Aku ni handsome jugakkan?
  Saya boleh couple dengan awak, tapi saya ramai kawan perempuan. Harap awak tak kisah.
 Huishh..pencarian hero remaja!! Wahaha..aku masuk ni confirm menang
  Hebat giler aku, 6 pax kot
Jika korang tergolong dalam golongan ni, jangan lupa beli cermin. Beli yang besar punya :D

No comments:

Post a Comment

ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )