>

Lawak K e DERRR

The staffs are really noob. Make up??? OMGOSHHH!!! Ingat muka aku ni apa nak pakai make up macam tu. Tebal naa... Susah tau tak. Nak solat kena buang laa then after solat kena pakai balik. Im not a clown okayh.... And ada je tak puas hati dengan aku. Ingat bagus sangat??? Sememeh je aku tengok. They look down under promoter..What the... Aku just buat muka tak ada perasaan je. Hishhh... susah laa dengan perempuan-perempuan ni... Suruh promoters follow all the rules but they still keep on cara mereka sendiri. Ingat aku tak nampak. Seriously, aku gerun tengok muka diorang. Tak de laa lawa mana. Make up je lebih. Parkson rawang tu tak ada orang pun la. Tak ramai pun. And I think, aku dah cukup kemas dan comel. On the first day lagi aku tahu that HR tak suka aku.
Kak Ina back up la becouse I do no wrong. Aku perempuan, so aku tahu apa diorang rasa. Jealous maybe sebab muka aku tak payah pakai make up macam badut dah. Muka diorang kena pakai, sebab nanti MACAM the...what?

Just aku polik bin ajaib... Yang make up tebal2 ni tak nak pun friendly dengan aku. Ingat dah tinggi sangat mandat tu. Respect to all my Indian friends. Mereka baik sangat and really care. Kalau aku lonely ke, diorang ajak aku sekali. Guess what, aku belajar bahasa India. Hahaha... Teringat of Sir Govindan :) Dia pun baik dengan aku. And kak Vagesh :) My new India friends ---> Shan yang cute, Vanitha, Nanthini and Sauntria. Permanent aku just rapat dengan Kak Azra and Kak Ina.

Kerja kat parkson ni leceh sangat :( rasa nak berhenti tapi aku kesian dekat Kak Ina. Dia ada fair nanti tapi tak dapat part time lagi yang memang nak kerja. Aku just nak luangkan masa je. But aku wrong timing tau sebab sekarang kan Ramadhan. No tarawih :( sedihhhhh

Tapi happy jugak becouse aku dapat kawan India :)
ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )