>

Dalam Dunia Yang Lain

Nama aku amira. Orang panggil aku Irah, Mira, Am... Tapi aku rasa nak orang panggil aku Ratna. Aku nak kahwin dengan orang yang nak kahwin dengan aku, tapi aku dambakan Laksamana Sunan. Aku kerja as promoter, tapi aku rasa aku kerja lipat-lipat kain jadi aeroplane. Pekerja yang lain kutuk aku, aku rasa pahala aku bertambah. Aku mengata staff, aku rasa pahala aku hilang. Ok tak nak buat dah. Aku diam, aku rasa aku bercakap sendiri. Aku layan customer, tapi otak aku fikir pasal another things.

Sekarang aku sedar, Im not myself. I am someone that really not be bothered about things around.  Aku tak ada perasaan. Sebab kau layan aku macam tu. Aiyok. Tapi aku tak kisah. Ye ke? Ok tadi aku nak nanges. Kau keep on buat aku rasa macam tu.

Ok miss bloggy?
nampak tak permainan aku??

I mix everything until dont know how to end.

Sekian :)

No comments:

Post a Comment

ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )