>

I just want what I want

Ni semua sebab MUET yang sengal -.-''

dengan result IELTS memang aku dapat masuk mana-mana IPTA or IPTS. But it seems impossible sebab tarikh semua dah dateline. Abah cakap senang la. Buatnya tidak. Haishhh...
Now I just waiting for the IPTS. Aku nak ADP but i dont think boleh. They keep asking me to choose IPTA  tapi tahu tak susah nak dapat dah sekarang. Semua tarikh dah expired. 

Aku nak further ADP(Actuarial science) at Taylor University. 
If I get ptptn pun in shaa allah ok. Aku kena yakin aku boleh buat dalam course tu nanti and tukarkan tajaan jadi biasiswa. Kalau asasi boleh, tak kan ADP tak boleh. Belajar macam sambungan dulu je pun. Tu lah.. susah dengan orang yang tak support aku ni.
Sabtu ni nak sangat  pergi daftar kat Taylor tu untuk dapatkan RM500 fee waiver. Tapi mampukah aku? Kakak senang2 je dapat duit. Aku? Derrr....kerja bagai lah.

Aku memang tak nak scholarship MYbrainsc tu. Yes...im enjoying physics. But its okay. Aku tak letak pun 1st choice pure science Physics, so how to get that local scholarship?? 
Btw it was my first interview and conducted about one hour. Gila kan.. Panel aku Prof Zaidi Embong  (Famous lecturer) dan Prof Amran. Mereka* seem kecewa dengan MUET aku disebabkan aku susah dah nak dapat top IPTA. 

Sebab tu aku berharap untuk masuk IPTS je sekarang. Tu je harapan. I want to say bye2 to Engineering. 

How to get RM500 in two days???? 



ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )