>

Dambakan Wanita Bermaruah

"Cintailah aku dalam diam dari kejauhan dengan penuh kesederhanaan dan keikhlasan"



Ya Allah...Damaikanlah hatiku dengan ketentuanMu

Cuma.. sebelum itu... Jadikanlah aku wanita bermaruah yang beristiqamah dalam beribadah hanya semata-mata keranaMu Ya Allah. Jadikanlah aku wanita solehah yang mendambakan syurgaMu. 

Ampuni segala dosa besar dan kecil yang pernah aku lakukan sama ada secara sedar mahupun tidak.

Terima kasih atas kurniaanMu Ya Allah

Jadikan aku wanita yang bermaruah yang mempunyai harga diri yang tinggi
Jadikan aku wanita yang berakhlak tinggi
Jadikan aku anak yang mengenang jasa ibu-bapanya
Jadikan aku yang terbaik antara yang terbaik, untuk mendapatkan pendamping yang terbaik, dan mendapatkan sesuatu yang terbaik.

Berilah yang terbaik bagi ibu-bapaku, guru-guru ku, sahabatku, rakanku dan para muslimin dan muslimat.

ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )