>

PIZZICATO or PIZZA

kan best kalau dapat rasa pizzicato pizza
pizzicato gourmet pizza

yummy 

okay...sebenarnya
im teaching my dear brother basic in learning violin
dia malas sikit tapi my dad paksa suruh dia belajar juga
okay...cop..bukan belajar kat mana-mana music center
pizzicato senang je...
belajar sendiri pun boleh dapat kot

i had learned 3 notes by myself anyway
-dengan bangganya-

it seemed that my dad want me to more serious for this lesson

dia sangat bangga dengan Yuna 
yang mampu menghasilkan lagu tanpa background music atau instrument yang lain
Ohh...adakah beliau mahu saya menjadi musician?

TIDAKLAH!

Adakah pada satu hari nanti saya bakal menjadi seperti Alexander Rybak yang handsome itu?
haha...mungkin...

(kata nak jadi aktuari =.=")

saya hanya bermain secara suka-suka
dan satu prinsip

jangan lalai dari mengerjakan urusan Allah SWT

sebenarnya...saya suka alunan Song From a Secret Garden

dan berjanji kepada diri sendiri untuk memainkannya kepada kawan baik saya
tidak perlu tahu siapa dia

tapi macam angan-angan sahaja mungkin

haish

sedihnya

bila mengenangkan kembali

kenapa jadi macam ni

kenapa buat aku macam ni

ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )