>

Ost Diva menanti kekasih


Pernah tengok tak cerita ni? 

"Tak pernah!"

Noobnya. HAHA

Okay. Main-main je.

Ada satu part tu best sangat. Time tengah nyanyi. Saya impress sangat.

Tetiba nak belajar main seruling. HAHA. Tempat saya belajar tak ada seruling. Saxophone ada lah :P

OK

Berbalik apa yang nak dikatakan. Actually lagu ni, susah sangat nak cari. Dalam 4shared pun asyik error je. 

Haishh...So, saya tanpa berlengah download je part 4 cerita tu.

Then trim time lagu ni. 

Then convert jadi mp3 file pulak. Leceh betol.

Lepas tu nk upload dalam youtube ni lagi satu hal.

Kena gambar. Ciplak jela.

Then kena tunggu file processing and uploading. Sungguh leceh!

But its worthed!

  Lagu blog saya!

                      


Comel lah lagu ni. Bukan sebab saya ni menanti kekasih ke apa. Seriously tak. Tapi alunan and ofcourse, the 

voice. Sedap sangat suara dia. 

Bila dengar je, mesti berangan sorang-sorang. 

Dapat suara macam ni. HAHA
ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )