>

I just wonder how you doing

Bismillahirrahmanirrahim...

Heyya! Just nak post something before aku nak start study. Minggu depan dah start test except for the Aeromechanic. Target, aku nak skor all the tests. Sem ni aku tak nak main-main. Subjek semakin tough.

Engineering Mathematics2
Thermofluids
Electric and Electronic
Aeromechanics
Hub etnik
Agricultutre
Bahasa Sepanyol

Ada lagi ke? ni je kot. Hehe..lupa.... Tapi sem ni will be tougher for me. I participate in many things. Palapes satu hal. Haishhh... nak stop tak sampai hati tengok kawan-kawan yang lain.

Tapi palapes tu macam satu beban untuk aku. The training have no life. Protocol and all the things. And elaun pun satu hal.

Whatever it is, aku nak try yang terbaik. Aku tak nak gagal. Harith, saya nak buktikan. Saya boleh berjaya tanpa awak. Seeing you happy really hurts me. Hurts me too deep.

Amira... Yes. Im finding my strength


look, Im smiling 


Tapi kadang-kadang terpikir. Apa yang dia tengah buat sekarang. Sakitkah? Sebab aku tahu dia senang sakit. Batuk selsema demam sakit perut dan sebagainya. Sihatkah? Kalau ye, Alhamdulillah.

Hari-hari tanpanya 
Moanday
Tearsday
Wasteday
Thirstday
Frightday
Shatterday
Sadday

Ya Allah, kau buangkanlah ingatanku tentang dirinya. 
Lupakan terus tentang dirinya. Aku dah tak sanggup nak memikirkannya tiap masa.

Ya Allah, berilah kegembiraan dalam hari-hari ku di duniamu ini.

ok... Im trying to smile

1,2,...

smile :)


harith, saya boleh tersenyum walau tanpa awak





No comments:

Post a Comment

ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )