>

aku dan air mata

Bismillahirrahmanirrahim… Alhamdulillah… Aku masih mampu nak menaip.
Aku saja nak scroll post2 aku sebelum2 ni. Ye..ada pasal Harith. Aku tak boleh tipu diri aku yang aku tak sedih dengan situasi sekarang. Sedih sangat. Sampai tak pergi kelas and all of that. Teruk betul aku. Sebenarnya aku tak suka word couple ke single ke. Sebab aku tak tahu nak jawab apa kalau orang Tanya aku ni status apa… Dulu aku couple ke? Hehe…but now… aku tak kisah nak cakap yang aku single. Yes Im really happy for this title.
Alhamdulillah sangat-sangat. Allah sayang aku rupanya.


The only thing yang dapat redakan perasaan aku ialah, bila aku bersangka baik dengan Dia.
 For hours, days and nights im wasted my salt solution pikir psl ni. Aku tahu Harith dah tak sayangkan aku. Things cant be changed. So, what for im still waiting for him. Tapi, Allah je tahu betapa pedih yang aku rasa. Aku menyendiri macam anti-sosial. Tak ada keyakinan. Aku rasa aku loser. Aku rasa tak nak hidup dah. Aku rasa macam nak hapuskan sisa hidup aku cepat-cepat. Bodohnya aku. Aku ni bodoh juga kadang-kadang. Harith, maafkan am… am dah tak mampu nak pertahankan hubungan kita sendirian. Awak biarkan saya sorang-sorang. Awak buat saya rasa macam loser. Saya sedih tau. Saya tak sukakan air mata.  Saya tak nak ingat janji dulu. Pedih. Tapi… Alhamdulillah… you seems changed to be better. Mungkin ni hikmah kita berpisah kan awak. Awak jaga dia baik-baik… dia perempuan baik. Susah nak jumpa tau.

Bad thoughts L seperti dibawah.
Rupanya aku bodoh sebab percaya kata-katanya kelmarin dan semalam.
Harith….awak tipu saya… awak tahu tak sakit bila kena tipu. Awak kata awak sayang saya lagi.
Rupanya aku memang bodoh sebab tak sedar orang lain yang sayangkan aku.
Saya hilang awak. Saya tak hilang Allah. Saya tak hilang kawan-kawan saya. Saya ada aisyah, wawa, fiqa, kimu, shaera, anusha, omar, alias dan senior mat. Yang paling penting, tuan pun sayang saya J

Kepada tuan, am minta maaf sebab tipu awak. Yang saya pergi kosas and jumpa omar, paul dan adry tu sebab am sedih dengan nasib am. Am sedih harith sayang orang lain. Am tak mampu nak jujur sebab tak nak tengok awak sedih. Am call omar sebab am perlukan someone. Im really need someone that time. Intan solat time tu kat bilik. Am minta nak jumpa omar. Am luah kat dia. Then, paul dan adry datang. Am tak expect I could be that worse. Am tak pernah rasa sakit macam tu.
Tuan, maafkan am.
Maafkan sebab pilih jalan ini. Am tak nak kita rush. Am tahu am dah sakiti hati tuan. Am terpaksa. Am nak buang beban ni. Am sayang tuan. Tapi, am takut ditinggalkan lagi. Am nak jaga hubungan kita baik-baik. Kita baru je dalam proses nak mengenali. Beri am masa. Am mohon. Terima kasih sebab baik sangat dengan am. Tapi am harap tuan tak salah paham. Am bukan nak ambil kesempatan ataupun simpati terhadap tuan… bukan macam tu.

Thanks aisyah bagi am semangat balik. Am cakap am takut tak ada orang sayang am. Aisyah balas,

Aisyah: Ada Am , ada
Cuma Allah simpan orng tu baik baik ,kemas kemas spya nnti dia syng Am soraaang je.

Tu apa yang aku harapkan. inshaaAllah. Sekarang aku rasa kuat. Aku ada Allah! No way look back. Aku nak focus belajar. Aku nak score. Aku nak kejar akhirat. Allah, permudahkan urusanku.

Aku tak nak pikir dah pasal benda macam ni. Sebab akhirnya aku yang terluka.
Aku selalu pikir, Allah sayang aku. Walaupun aku buat banyak dosa. Ujian macam ni buat aku teringat kat dia sedalam-dalamnya.


Maafkan aku ya allah :’(

No comments:

Post a Comment

ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )