>

recently...

recently...i remembered of my friend named mohammad nafi'

bila dengar lagu albi nadak je teringat dia

dia tu super baik walau macam memperlekehkan aku dalam hal yang remeh

tapi aku tak kisah, sebab benda tu menyedarkan aku

dia sahabat yang baik

susah nak jumpa

and sebenarnya kami tak pernah berjumpa

tapi, kami seolah-olah pernah kenal

dia tu... kalau besar, mesti jadi orang yang berguna

aku rindu kau nafi'

rasa macam sayu pilu je kau dah pergi

memang kita tak de apa-apa... (memang laa kan) haha

nafi', aku minta maaf ye sebab banyak benda aku tak boleh follow... aku tahu aku degil... aku tak macam kau. aku tak macam kawan-kawan perempuan kau yang lain. And susah nak jadi macam diorang.

kak intan, mira minta maaf ye sebab tak dengar kata kak intan... tak berusaha jadi macam kak intan. Mira tak mampu... Mira kalau boleh, nak kak intan ada kat sini... Mira nak sentiasa ada dengan kak intan...

mira rindu kak intan, rindu sangat

mira rindu nafi' jugak... 

kenapa, Allah kenalkan aku dengan insan yang baik.. Dia keluarkan aku dari perkara yang tak baik. Namun Dia juga buat aku rasa kehilangan...

dua insan ni lah yang aku hormati dan percaya

dua insan yang sememangnya hebat

dua insan yang paling hebat, bermujahadah di dunia kerana allah pernah aku kenal

aku bertuah mengenali mereka

thanks nafi', kenalkan mira dengan kak intan

kak intan baik..

kak intan selalu buat simbol ^^

kak intan pernah nasihat mira, dia contoh yang baik

tapi kenapa tinggalkan mira
ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )