>

Learn together with Bestie

One of things I do for Love and with Love
Tomorrow I will learn how to make Baju Kurung with Nabilah aka Nano. Okay.. rindu sangat kat Nano. Antara yang memang rapat dengan aku kat SEMESRA. 
So after Fajr, direct heading ke KL dengan abah tersayangMy class start at 9.00 am but we can have our bfast there...becouse the package include with meals in the morning and afternoon. Just both of us. Learn one to one. So memang Kak Zakiah akan ajar kami dari 9.00 pagi sampai 6.30 pm. For two days... Others they learn about a month sebab mostly kelas mereka sebulan sekali and about 4 hours. So kami lagi berbaloi. About the fees, memang worth it la sebab dua hari je kan
Fees SECRET : p

Kak zakiah ada cakap yang kalau tak nak lupa step... Balik rumah kena practice terus. Sebab takut BASIC STEPS yang penting tu diabaikan dan lupa.
okay my reader.. Siapa nak tempah baju kurung kat saya, are very welcome.
(tak belajar lagi tapi dah berangan nak ambil tempahan)

After dah masternak buat baju kurung untuk Mama Harith. Hee... Mama aku tak pakai baju kurung. Aku dah berangan macam buah berangan. Haha...merepek...

Credit to my beloved abah sebab hari-hari hantar akunak pergi mana-mana memandangkan aku ni tak ada lesen lagi.
Credit to my mama sebab nanti aku guna mesin jahit dia.
Credit to my ANGAH yang tersayang tu sebab dia la sponsor aku dalam banyak hal memandangkan dia bertambah fulus. Bisnes dia, Alhamdulillah. Rezeki mencurah.
Credit to nano sebab bayarkan dulu deposit malam tu. 

Nabilah, saya sayang awak tau

bye Reader





ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )