>

selembut bayu laut, menyampaikan ayat tuhannya demi sebuah redha

recently... i just made a simple researched about syiah and its differences with sunni... banyak sangat persoalan timbul... saya tak mahu anda mengaggap saya menindas agama syiah sewenang-wenangnya
saya juga bukan mahu amalkan amalan taqiyyah sewenang-wenangnya

demi Allah, saya seorang Islam

namun, hati saya terbuka untuk mengetahui tentang syiah

baru-baru ini... terbaca macam-macam pergolakan di syria.
ahlussunnah di syria disembelih hidup-hidup dan ada yang dikisar. persoalannya... siapa yang buat semua ni? ada ke ajaran yang menghalalkan kita buat benda ni semua?

okay..mesti golongan ni lakukan semua ni dengan sebab. tapi sebab apa? i just want the answer. tak kan sebab berlainan pegangan? 

soalan ini khas ditujukan kepada golongan ini...

-1- apa faedah sembelih orang?
-2- siapa tuhan kamu? tuhan kamu adakah seorang yang kejam? sehingga rela melihat hambanya yang tidak berdosa. Butchered like animal. Allah itu maha pengasih. tiada sebab untuk kamu lakukan demikian
-3- adakah nabi muhammad melakukan yang sedimikan rupa? buktikan
-4- kalau betul kamu benci sahabat nabi, i just want let you to think. if you're president and dont have any cabinet...would your motherland achieved glory? sama juga kepada sahabat nabi... logik ke nak benci diorang. logik ke nak kata diorang penzina? do you have a proof... 
-5- kamu ada bukti yang menunjukkan kitab 2/3 yang kamu miliki itu pelengkap al-quran? know what, al-quran sudah memadai bagi saya untuk menjadi muslim yang hebat

please lah... open your eyes please

kalau betul aliran syiah adalah benar

prove to me
ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )