>

tak bersyukur?



                                                         



                           ..............................

kenapa saya post title macam tu..adakah saya tergolong dalam golongan yang tak bersyukur?
haha... tak laa...

siapa gambar tu? sebenarnya tak tahu pun nama sebenar dia apa...orang panggil dia chomel...
mungkin sebab dia chomel laa kot...hurmm...ntah..chomel laa kot... tak kenal dia sangat...

she is singaporean.

she?

yupp...she is she :)

talented sangat..suara dia gemersik owh...

entah berapa kali ulang lagu ombak rindu ni...
honestly..tak suka yg original version sebab macam serak-serak sikit....

memang anugerah dari Allah betul suara dia...
kalaulaa suara saya macam dia...dia je..saya tak minta macam Siti Nurhaliza...
saya nak minta macam dia...
boleh tak minta doa macam tu?





tengok tau..saya jamin korang tak puas nak dengar lagi...

korang akan nak lagi dengar macam 

panda ni..hehe


No comments:

Post a Comment

ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )