>

AEROSPACE ENGINEERING

Aku tak tahu keputusan ni satu kegilaan atau tidak. Apakah? 



Betulkah? Amira? Betulkah?

What?!?!?!

Okay.. Sebenarnya jauh disudut hati aku nak jadi astronaut mcm Sheikh Muszaphar LATELY. And yes, lately. Ok tak... Aku nak jadi mcm that captain. Chris Hadfield. Yang tua menggoda ewww ewwww. Sheikh Muszaphar tu graduan perubatan, bukan mechanical or anything else. Hello~ Im not hayat student

Apa purpose kau ambil foundation kat UM sebenarnya? Eheemmm... Abang Faisal yang suruh. HAHA. Ye, sebab actuarial science. But i dont think i can face with mathematics all day long untill get older. Berkerut muka aku ni.

Anna happy je aku ambil engineering. HAHA... Aku tahu, dia rasa aku boleh perform rather that NETWORKING, PROGRAMMING or something else. Aku pun rasa macam tu. Sebab... Panjang sebabmya. kihkihkih. gelak malu-malu* weeeek

Alah... Lagipun ni semua inspirasi lecturer aku yang handsome lagi menawan, DR BAKAR. Dia ajar aku thermodynamics....

Biarlah masa yang menetukan...




Kadang-kadang aku rasa, aku tak ada matlamat. Tolong aku


 
ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )