>

Aku Takut

Alhamdulillah...

Akhirnya aku berjaya melakukan sesuatu yang paling aku takuti kerana takutkan Allahurabbi...
Bukan nak kata aku ni baik. Tak... Aku rasa berdosa.


Allah tu sweet kan? Kadang-kadang tak percaya yang Dia masih tolong aku. Kalau kita putus cinta dengan manusia, Allah akan gantikan dengan yang lebih baik. In shaa Allah. Tapi kalau kita putus cinta dengan Allah... Nak digantikan dengan apa?

                    ..................................
Tu yang aku tengah pikir sekarang. Aku pernah la rasa jauh sebab aku sendiri. Aku tak kuat. Ni la amira. Mudah jatuh. Tapi, Allah tu sweet. Dia tak pernah suruh aku suffer sorang-sorang. Sebab Dia nak teman aku. Aku ni dah lah hamba dia, banyak buat silap dengan Dia. Tapi Dia baik. Dia bagi aku peluang baaanyak kali. Aku sedar lepas tu dah tak sedar. Lepas tu tak sedar balik.

Ya Allah... tolong aku ----> see... aku cari Allah. Siapa lagi aku nak cari? -..-'' ada ALLAH pun dah cukup. 


 Know that the very moment and second your heart fills with regret is the moment that Allah forgives

Aku banyak dosa. Aku rasa kekosongan. Tapi hari ni aku rasa lega sikit. Allah dah bantu aku. Thanks ALLAH. Kau lah pencipta yang hebat. Tanpa kau, aku tak mampu nak berdiri sendiri.

aku baru sedar ujian tu adalah tanda kasih sayang Allah kat kita. Semalam aku dengar tazkirah kat surau. Kak syu apids ada cakap. Dua benda je kita kena ingat bila ditimpa musibah. Sabar dan ikhlas. 
sabar? kenapa? Allah sengaja nak tengok apa reaksi kita, Merungut? merengek? -.- menangis? Mencarut-carut? Ataupun menghadapi dengan penuh hikmah. Okay. Part ni aku lemah. Aku akan... huuuu.... nanges. dari aku lupa Dia, terus aku nak ingat Dia. See... Allah sengaja nak bagi aku ingat kat Dia. Jahat lah aku ni. Tu pun nak sombong kan. Haishhh...amira amira





ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )