>

first thing first

Long time no see...

HAHA... Kesiannya cik blog saya ni....

Dah usam pun... Im really sorry...

tak sempat lah...balik kerja otak penat... Tak tahu nak tulis apa...

But now :)

I have something ni

Thanks Allah sebab dah temukan saya dengan orang yang salah
Thanks Allah sebab dah beri nikmat yang tak terhingga
Thanks Allah kerana kau temukan aku dengan orang-orang yang baik

Aku bersyukur pada-Mu Ya Allah

Ya Allah... Jangan engkau pesongkan hatiku sesudah engkau memberi keimanan kepada ku

Ya Allah... Jadikan aku wanita yang istiqamah dalam beribadat

Teguhkan iman ku Ya Allah
Teguhkan prinsip hidup ku Ya Allah

Jadikan aku antara golongan yang sedikit Ya Allah
ans!!
Top
♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪This Blog is Protected. Copyright 2013 © Design By Amiraazid( 。・_・。)人(。・_・。 )